utorok 16. apríla 2013

AriZona

Ahojte! Tak už aj ja som vyskúšala ten "slávny" čaj AriZona :) Keďže ja pijem len čistú vodu, prvý moment nebol vôbec zlý ale zase ani nejako prekvapivo úžasný :) Rozhodla som sa, že si tento čajík vezmem so sebou do školy a tam ho dopijem a .........začal mi veľmi chutiť :D Hovorí sa, že keď ho niekto ochutná tak potom už nevie prestať :D Nuž asi je na tom niečo pravda :) Nielenže je veľmi dobrý, ale má aj nádherný obal :) Všetky AriZony majú iný obal, čo sa mi veľmi páči. A čo vy, mali ste už možnosť ochutnať tento nápoj? Aj áno, chutil Vám ? :)






3 komentáre:

  1. juu tak tenhle čaj neznám :) ale docela jsi mě na něj nalákala!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tuto na Slovensku a Česku ešte nie je taký známy, ale v Amerike je to veľký ošiaľ :D

      Odstrániť
  2. Všechno dohromady to vypadá krásně :)
    U mě na blogu právě probíhá giveaway, potěší mě, když se zúčastníš :) http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Hezký den :)

    OdpovedaťOdstrániť